Retourneren & ruilen

De envelop voldoet niet helemaal aan mijn verwachting, kan ik ze ruilen?

Als het gaat om niet bedrukte enveloppen, dan is dat geen probleem. Wij raden u aan om de producten te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen via de website. Als u vooraf twijfelt of het product voldoet aan uw eisen, kunt u altijd een gratis proefmonster aanvragen. Zo weet u 100% zeker dat de enveloppen aan uw verwachtingen voldoen.

In het geval van bedrukte enveloppen is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk, omdat het product speciaal voor u op maat en naar wens is gemaakt. Vraag daarom vantevoren een proefmonster aan of vraag ons om een proefdruk met uw ontwerp te maken op de gewenste envelop. Zo bent u er zeker van dat het product aan uw verwachting voldoet.


Ik heb een klacht, hoe wordt dit opgelost?

Als u een klacht heeft, laat het ons weten via de mail of het contactformulier. Wij nemen dan contact met u op en gaan samen met u op zoek naar een passende oplossing.


Ik ben niet tevreden, kan ik mijn bestelling retourneren?

Alleen als het gaat om onbedrukte producten kunt u uw bestelling retour sturen. Let daarbij op de onderstaande retourvoorwaarden.

  • Het pakket moet binnen 30 dagen na levering worden geretourneerd.
  • De verzendkosten voor de retournering zijn voor u. Wanneer wij een fout gemaakt hebben, zullen wij de verzendkosten uiteraard betalen.
  • Voeg bij het retourpakket een formulier waarop u uw naam, adres, ordernummer en totaal betaald bedrag op invult.
  • Het geld wordt binnen 7 dagen na retourontvangst van het pakket teruggestort op het rekeningnummer welke u op het retourformulier heeft aangegeven.

LET OP: Alleen wanneer uw retour aan de bovenstaande punten voldoet kunnen wij uw retour en de terugbetaling correct verwerken.

Het retouradres voor bestellingen is:
Retour Enveloppenbedrukken.nl
Schaverijstraat 30
3534 AS Utrecht
Nederland


Het volgende internetadres wordt automatisch geopend: