Ik heb een bestelling geplaatst maar wil iets wijzigen, kan dat?
Zolang uw bestelling nog niet is afgerond, kunt u alles nog wijzigen en/of annuleren.
Mocht u twijfelen of alles goed is ingevuld, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via het
contactformulier.
Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe doe ik dat?
U kunt altijd uw bestelling bij ons annuleren door contact met ons op te nemen via het
contactformulier. Of neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 030 227 1999.
Let op: als uw gepersonaliseerde enveloppen al bedrukt zijn, is het helaas niet mogelijk om uw bestelling te annuleren.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt bij ons betalen met Ideal, Visa, Achteraf betalen en Bank
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW. De BTW wordt apart vermeld bij de berekende bedragen en ook op de orderbevestiging/factuur.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor orders die binnen Nederland worden verstuurd zijn €5,95. De verzendkosten voor orders naar België bedragen €6,95.
Gratis verzending bij bestellingen vanaf €75,-.
Versturen jullie ook naar andere landen?
Wij kunnen onze enveloppen in principe naar elk land versturen. De verzendkosten kunnen wel verschillen per land.
Stuur ons een e-mail voor de prijsopgave voor verzending van producten naar andere landen.
Wat is de levertijd?
Over het algemeen binnen 2 tot 3 werkdagen.
Uitzonderingen daarop zijn rouwenveloppen en rouwwerk. Deze worden met spoed verwerkt en dezelfde of uiterlijk de volgende werkdag met PostNL meegegeven.
Hoe wordt er geleverd?
Onze enveloppen worden goed beschermd verpakt in een kartonnen doos. Dit doen wij door extra papier in de verzenddozen te doen zodat de enveloppen niet kunnen schuiven en dus minder snel zullen beschadigen.
Levering in Belgie
Leveringen in Belgie zijn incl. BTW, we leveren niet tegen het 0% BTW tarief (intracommuautaire levering)
Moet ik thuis blijven om de bestelling in ontvangst te nemen?
Uw bestelling wordt persoonlijk afgegeven, echter indien niemand aanwezig is wordt het nogmaals geprobeerd. Mocht wederom niemand aangetroffen worden, ontvangt u een afhaalkaart waarmee u de bestelling bij het dichtstbijzijnde postkantoor of depot kunt afhalen.
Ik wil de artikelen bij iemand anders laten bezorgen, kan dat?
Uiteraard kan
Enveloppenbedrukken.nl uw bestelling op een ander adres laten bezorgen. U kunt bij de orderinformatie een alternatief bezorgadres opgeven.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling af te halen.
De envelop voldoet niet helemaal aan mijn verwachting, kan ik ze ruilen?
Als het gaat om niet bedrukte enveloppen, dan is dat geen probleem. Wij raden u aan om de producten te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen via de website. Als u vooraf twijfelt of het product voldoet aan uw eisen, kunt u altijd een
gratis proefmonster aanvragen. Zo weet u 100% zeker dat de enveloppen aan uw verwachtingen voldoen.
In het geval van
bedrukte enveloppen is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk, omdat het product speciaal voor u op maat en naar wens is gemaakt. Vraag daarom vantevoren een
gratis proefmonster aan of vraag ons om een proefdruk met uw ontwerp te maken op de gewenste envelop. Zo bent u er zeker van dat het product aan uw verwachting voldoet.
Ik heb een klacht, hoe wordt dat opgelost?
Als u een klacht heeft, laat het ons weten via de mail of het
contactformulier. Wij nemen dan contact met u op en gaan samen met u op zoek naar een passende oplossing.
Ik ben niet tevreden, kan ik mijn bestelling retourneren?
Alleen als het gaat om onbedrukte producten kunt u uw bestelling retour sturen. Let daarbij op de onderstaande retourvoorwaarden.
* Het pakket moet binnen 30 dagen na levering worden geretourneerd.
* De verzendkosten voor de retournering zijn voor u. Wanneer wij een fout gemaakt hebben, zullen wij de verzendkosten uiteraard betalen.
* Voeg bij het retourpakket een formulier waarop u uw naam, adres, rekeningnummer, ordernummer en totaal betaald bedrag op invult.
* Het geld wordt binnen 7 dagen na retourontvangst van het pakket teruggestort op het rekeningnummer welke u op het retourformulier heeft aangegeven.
LET OP: Alleen wanneer uw retour aan de bovenstaande punten voldoet kunnen wij uw retour en de terugbetaling correct verwerken.
Het retouradres voor bestellingen is:
Retour Enveloppenbedrukken.nl
Schaverijstraat 30
3534 AS Utrecht
Nederland
Ik twijfel over de kleur of maat, kan ik een proefmonster aanvragen?
Als u twijfelt over de kleur of maat van uw enveloppen, kunt u
gratis 2 proefmonsters aanvragen.
Wij verzenden proefmonsters per briefpost, waardoor het 2 tot 3 werkdagen kan duren voordat u ze in huis heeft.
Het artikelnummer voor het betreffende proefmonster kunt u vinden op de betreffende productpagina.
U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw proefmonsteraanvraag.